Sportsfiskerforeningen Aabenraa

VELKOMMEN TIL

SPORTSFISKERFORENINGEN AABENRAA

Formand Kim har fanget fisk

Efter sigende skulle det være 2, men mon ikke han overdriver lidt?

Phasellus vel tortor nulla, ut posuere neque. Sed cilisisa felis sed libero egestas tincidunt. Morbi ac torttor urnan, ut sollicitudin orci. Maecenas ultricies, antel eget cidunta auctor, elit odio rutrum augue, a pretiumi leo sem etami. Phasellus laoreet sapien in enim mattis vehicula.

En aktiv forening, hvis du vil mere end bare at fange fisk

Se mere om vores aktiviteter og klubliv under bliv medlem

Lystfiskeriets dag d. 17.05.2015

Afholdes i Rødekro Fiskepark, som et Familie-arrangement, i samarbejde med: Sportsfiskerforeningen Aabenraa. DYNAMITE CUP

Alle kan være med, der vil være instruktører, samt erfarne fiskere som gerne hjælper med klargøring af fiskestænger, og videre give tips om forskellige fiskemetoder.

Fiskestænger kan lejes på stedet kr. 50,- Start kl. 8.00 til 13.00. Deltagerpris: voksen kr. 150,- / børn kr. 75,-. Arrangementet afsluttes med en øl/ vand samt en grillpølse. Pølserne er sponsoreret af Slagter Worthmann. Et gratis glas Dynamite Bite til hver deltager. Præmier til de 10 største fisk fanget af børnene,

Kun en præmie per barn. En Præmie til voksen deltager med største fisk fra DYNAMITE: Rapala vandtæt rygsæk fyldt med Rapala tilbehør og Dynamite Baits glas, værdi over 1700 kr.

Sapien quis ornare tellu nullam tempor ultrices quami sit dictumarat pulvinar. Nullam tristique sagittisara sagititis. Sed qineque non dolor posuere pellentesque gravida at posuere lacus temporluc urna.

Class aptent taciti socios

Proin a lacus sit amet auguet porttitor fermentum. Nam eget quam sit amet dolor aliquet tempor. Proin perdiet, lacus nec posuere porttitor, magnatt velit condimentum risus, molestie mattis felis leo egett nulla. Maecenas od mollis nulla, sit amet bibendum nulla viverra eu.